Меню
Категории

Отзывы людей о gettransfer.com

Отзывы покупателей
Отзывы людей о gettransfer.com
2.2 5
2019 отзывов / 4410 просмотров

Please, AVOID at ALL COSTS!!!

Gianni Опубликовано 30.09.2019
Just like the rest of the reviews say, they left us stranded hours from Paris when a group of almost 30 people had to get back for flights, busses, trains, etc. There was no explanation or apology and we simply had to \u0022figure it out\u0022 on our own. Extremely unprofessional and no offer of a refund at all. We were stuck in the countryside having to take taxi\u0027s back to Paris, about 2.5 hours away..

Terrible service

Diarmuid Nash Опубликовано 30.09.2019
Terrible service. It took them over a month to provide a quote from when I initially made the inquiry, I found the rep I was dealing with to be quite rude and despite me sharing screenshots of my flight times, they still made the booking for the wrong date, both days. We had to get a taxi to the hotel from the airport in Copenhagen for around 70euro. The driver returned us to the airport so for one 10min journey through Get Transfer it cost me 200euro. It would have been cheaper to just get a taxi in the first place. Never again.

Run away from them

Missklay Опубликовано 30.09.2019
Run away from them. Lack of trust on this services, they left us stranded in the middle of no where with no solution or help, just refunding us the service! we were a big group and had to look ourselves for alternatives. Dont trust this company.

Why people think that using the middle…

John Gordi Опубликовано 28.09.2019
Why people think that using the middle man will get them a cheaper transfer?!?\nThey charge the drivers 20% from what customers pay.\nSearch online for transfers directly with the companies who owns the vehicles.\nYou will get a better service and a little bit cheaper.

Disgustingly poor service

Ryan Howes Опубликовано 27.09.2019
In August I had a transfer booked from a hotel In Czech republic to Prague airport. Me and my disabled partner waited early for our driver only to find that he had picked up someone else OVER HALF AN HOUR BEFORE. We where told we would have to pay for a taxi across the country (£175) had our transfer picked us up we would have been at the airport hours before the flight but as there where no taxis in the area due to there being high usage because of public transport strikes we where left stranded. Once we arrived at the airport (after our booked flight) I had to book another flight costing a further £315. \n To ad insult to injury, my DISABLED partner and I where stuck in the airport for 12 hours.\n GetTransfer where unsympathetic in the matter, only refunding the transfer cost (Which in its self was like getting blood from a stone) despite originally being told by the driver over Whatsapp that we would be compensated for transport.

Leistung nicht erbracht

A N Опубликовано 26.09.2019
Transfer war für 5.30 bestellt, Fahrer hat sich erst halbe Stunde später gemeldet, da sind wir schon auf die Konkurrenz ausgewichen.

Total unseriös

Christoph Mezger Опубликовано 26.09.2019
Total unseriös! Statt eines versprochenen Mercedes Sprinter 2018 mit Platz für 13 Leute, 11 Koffer, Wifi etc. kam ein ordinärer Fiat, in den unsere 3 Koffer kaum rein gingen, so dass wir zusammen gepfercht auf der Rückbank Platz nehmen mussten. Das AC erreichte uns hinten gar nicht mehr. Gettransfer will dafür keine Verantwortung übernehmen. Sind ja nur Vermittler, wie es heißt. Danke, auf solche Vermittler sollte man dringend verzichten. Vor Buchungen über diese Firma wird dringend abgeraten.

Pendientes de la devolución del dinero. Cobro por un servicio no realizado

Nika Опубликовано 26.09.2019
Pedimos 2 servicios este verano. Uno del hotel al puerto de Rafina en Atenas y otro a la vuelta\nEl de ida no se presentó, nos llamó que no podía venir por problemas en el coche y tuvimos que pedir un taxi corriendo\nEl de la vuelta, del puerto al aeropuerto, lo anulamos con tiempo, porque nos cambiaron la hora del vuelo de vuelta.\nEstamos desde el mes de agosto con mails de reclamación. Primero todo son disculpas y que en 5- 7 días tendré mi dinero de vuelta. Después nos dicen que no pueden pagarme el dinero directamente en la tarjeta de crédito, que me haga una cuenta Pay Pal, que me lo pagaran por allí. Lo hago y también me dicen que tienen problemas. A día de hoy aún estoy esperando que me devuelvan el dinero de un servicio que no han realizado (casi 2 meses después) Nunca más con esta compañía. Cobran un servicio que no han realizado.

Terrible experience

Kai Опубликовано 25.09.2019
Terrible experience. I paid 103 EUR for a ride. 2 days before the ride I asked whether it was possible to change the time from 12 to 11. So just one hour. I got as response that the current driver couldn\u0027t do this but that if I opened a new request, they could change the driver. I did as they said, but there wasn\u0027t any suitable option, so I decided to just keep the ride at 12 because I didn\u0027t cancelled this ride yet. Then I got a message that this driver is not able to perform the ride anymore because the car has been in an accident. At that moment gettransfer came with a \u0027solution\u0027: if I paid another 153 EUR, they could offer another driver. I said that it was absolutely unacceptable that I needed to pay 150% extra for the same ride because the driver cancelled and that I didn\u0027t understand why they as middle man couldn\u0027t cover this because I bought a service from gettransfer so they would solve these problems. According to them, this was the cheapest option that they could offer me, so I decided to cancel. Eventually, I found a driver myself who could perform the ride for 140 EUR. After a lot of trouble I finally received the refund from gettransfer after weeks. The amount I received back was 96,25 EUR of the 103 EUR. I provided evidence that I did not receive the full amount but still they keep it this way. Bad company, never use it! They scam you and bring you more trouble and cost you more time than you could save if things would go right. Which never happens... Because I had multiple rides with them, which some had the same problem of cancellation. I had an email conversation of 40 mails in total but they are still not able to solve it.\n----\nEdit: 3 Sept 2019: Request 1359856\n----\nEdit: 16 Sept 2019: no response yet..\n----\nGetTransfer:\n\u0022The difference between the costs associated with the exchange rate difference, cause you paid in one currency, but the transfer price was in another currency.\u0022\n----\nAnswer:\nThis is in violation with EU regulation:\nEU Directive 2011/83/EU - Article 13(1)\n\u0022The trader must return the payment in the same way he has received it and therefore, if he has received money, he must return the money and also cover any bank charges resulting from the deposit back in the consumer’s bank account. Also, the reimbursement must be effected in the currency of the initial payment…\u0022\nI look forward to receiving the last part of my money back.\n---\nreply GetTransfer:\nDear Client,\nWe are sorry to know you had a negative experience while using our service.\nBut we made a full refund to your account, please clarify this information with your bank.\n---\nYou refunded me 100 EUR instead of 103 EUR and the PayPal took 3,75 as costs because it was not send as refund by GetTransfer but as a usual transaction, otherwise PayPal wouldn\u0027t came up with costs (so fault of GetTransfer). According to regulation as I mentioned above, banking costs should be covered by the seller. This means that I have the right to receive another 6,75 EUR. \nYou could make it easy it just pay me this or I will continue till I receive it. Also, GetTransfer promised me that I would receive a discount voucher for the next time and I didn\u0027t receive this as well. \nFor everyone: never use this company!

Низкий уровень сервиса. Отзыв перевозчика.

Транспортная компания Меридиан,Сочи. Опубликовано 25.09.2019
Добрый день. Являясь перевозчиком пассажиров в г.Сочи и ранее сотрудничая с Геттрансфер хочу рекомендовать бронировать трансфер заранее и напрямую с перевозчиком. Почему низкий уровень сервиса в геттрансфер? Ответ : во первых низкий тариф для перевозчика, к примеру : вы бронируете трансфер и вносите на счет 100% предоплату, Вас уведомили о назначении авто и сообщили номер тел.водителя и марку, но перевозчик от суммы которую оплатили получит только 70% и через 60 дней, естественно когда перевозчик получает предварительный заказ от другой компании и по 100% предоплате за наличный расчет Ваш заказ ему уже не интересен. Перевозчик находит много причин для отказа от заявки и выполняет более выгодную поездку. Еще один фактор почему низкий уровень сервиса так как : в последнее время оплата перевозчикам происходит через посредников, компанию Пайонир- международная платежная система, по этой программе вывод средств происходит при поступлении на счет 50 евро и оплата % за перевод средств, в итоге : оплата услуг происходит с вычетом 35 % от суммы трансфера. По этой причине многие перевозчики больше не сотрудничают с данной компанией и как следствие низкий уровень сервиса. Бронируйте трансфер на других сервисах и напрямую с перевозчиком. Всем приятных поездок.

Отзывы людей о gettransfer.com

Отзывы людей о gettransfer.com

О gettransfer.com

Информация предоставлена ​​различными внешними источниками

GetTransfer.com is the international service of booking transfers and car rental with a personal driver. We offer our services in 150 countries around the world. You can submit your request online in just two clicks, offer your price for a trip or select the best price from a carrier.


Контакты

PATRON 10
6051
LARNACA
Кипр

http://gettransfer.com

Транспорт

RussianRail.com
RussianRail.com

Рейтинг: 4.9
390 отзывов
Taxibusbcn
Taxibusbcn

Рейтинг: 0
0 отзывов
Transfer №1 (Трансфер №1)
Transfer №1 (Трансфер №1)

Рейтинг: 0
0 отзывов
gettransfer.com
gettransfer.com

Рейтинг: 2.2
2019 отзывов
RussianRailways.com
RussianRailways.com

Рейтинг: 4.8
86 отзывов
Business Services
Business Services

Рейтинг: 0
0 отзывов
IBEX
IBEX

Рейтинг: 5
1 отзыв
MB Prestige
MB Prestige

Рейтинг: 5
2 отзыва
Pulkovo Taxi
Pulkovo Taxi

Рейтинг: 5
1 отзыв
Transfer Group
Transfer Group

Рейтинг: 0
0 отзывов